klassfoto

Idag har det varit en ganska slapp dag då vi hade lite färglära imorse och sen fick vi 1 timme av lektionen till att fixa oss klassfotot (lyx att gå stylist). Sen var det lunch och dags för fotot som gick väldigt snabbt, och jag jag tog självporträtt också men det jag såg blev jag inte nöjd men men. Efter det hade vi svenska iv i 2 timmar och slutade 4 så nu är jag äntligen påväg hem. Jag sprang förbi espressohouse när jag skulle till tåget och köpte en mocka frappe också, den är såå god! Och nu har ju espressohouse öppnat i nyköping också, kan inte bli bättre. (Förutom att jag kommer slösa onödigt mycket pengar på latte) 
 
Ikväll blir det fredagsmys, ska färga ögonbrynen också :)

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Vilket fint klassfoto :)

2014-09-05 @ 17:07:19
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0