fredagen

Igår var det äntligen fredag och så fort jag kom hem vid halv 5 så började jag göra i ordning mig inför kvällens festligheter. Jag åkte först till Jenny där vi tillsammans med Sofia gjorde oss klara för att åka vidare till Lisa där ca 10 andra tjejer var. Så där var vi och förade lite innan vi gick till sensation på träffen, det var jätteroligt (och svettigt) där och vi dansade i säkert 3 timmar med ett par hundra andra gymnasieelever. Jag träffar så sällan alla i nyköping nu för tiden så det var kul att träffa alla vänner härifrån. :)  Dock var det inte värt 200 spänn som man fick betala för att komma in.  
Synd att den här festen bara är en gång om året och att det också är det enda som händer i Nyköping typ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0