dance until you drop

igår var jag på rosvalla för det var invigning av nya hallen som förövrigt är väldigt fin! kollade på damernas match för Jenny spelade som var jätteduktig :) 
sen så körde vi järnet hem för att jag skulle hinna med bussen hem till karro så var hemma hos henne hela kvällen, gjorde pizza och tittade på film. Mysig kväll helt enkelt! 
Idag var det dans igen, det var roligt men väldigt jobbigt eftersom vi kör konstant i 2 timmar. Vi blev även filmade så den lär väl komma upp på Sannes hemsida så småningom :) Det blir bara roligare och roligare att dansa när man ser hur man utvecklas hela tiden vilketjag har gjort om jag jämför från när jag började dansa på NBV för 3 års sen (tror jag det var) :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0