i en svacka

Jag bloggar inte så ofta nu för tiden och som jag säkert har sagt så beror det på att jag har noll inspiration, och när jag inte vet vad jag ska blogga om så blir det väldigt svårt att göra det också. Just nu är jag inne i en lite sämre period, jag vill bara ta studenten och slippa allt som har med skola att göra men så lätt är det inte så nu gäller det att kämpa och se till att ta sig igenom gymnasiet också. 
Om två veckor ska vi åka till Stockholm och shoppa julklappar så det ser jag fram emot jättemycket, har skrivit ner massa smink som jag ska köpa till mig själv :) 
 
jag hoppas jag lyckas bli lite positiv och peppad på livet snart för jag hatar att inte vara på topp! hoppas ni mår bra iallafall! kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0