valborgsfirande

igår på förmiddagen hade vi nationellt prov, svenska muntligt som gick ganska bra trots att jag var lite nervös där framme :) 
sen åkte jag hem en stund och trodde att min kväll skulle bli jättetråkig men det ändrades ganska fort för jag åkte tillbaka till norrköping vid 7 för att träffa tjejerna. Vi var först hemma hos Felicia en stund och sen drog vi vidare på festligheter. Sen missade vi precis sista spårvagnen hem så vi fick ta taxi men det gick ju bra det med förutom att det är så jäkla dyrt! Jag hade iallafall en grym kväll med bästa tjejerna! 
 
Idag när vi hade vaknat så åkte vi till akuten för Martina trodde hennes tå var bruten, det var helt svullen och blå men den var bara stukad som tur var :) 
Hoppas eran valborg blev minst lika bra som min! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0