my hair

under en veckas tid har jag slingat och blekt håret, jag använde vanlig permanent blekning till slingorna men jag ville ha ännu ljusare (speciellt i hårbotten där det var ganska mörkt) så jag köpte en blonderingsspray från samma märke (schwarzkopf) och har haft i det två gånger. Första gången hade jag i hela håret och andra gången bara på det översta håret och det fungerade mycket bättre än jag trodde för håret är mycket ljusare och färgen blev väldigt jämn och fin! Dock är mitt hår väldigt slitet nu men det ska bli klippt imorgon. 
jag rekommenderar iaf blonde spray till er som vill ljusa upp håret lite för ett billigt pris, jag köpte min på åhlens för 55 kronor. Det går även att göra slingor med den men den fungerar bara till vissa hårfärger så läs på förpackningen först :) 
Mitt hår ser just nu ut som på dem två bilderna längst till höger, lite ljusare kanske. 
 
länk till blonde sprayen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0