trasigt tåg

Idag var jag taggad på att gå till skolan eftersom jag har varit hemma en del den här veckan och kände mig helt frisk nu. Men när vi satt på tåget och väntade på att det skulle åka fick vi info om att det inte skulle gå för att det stod ett trasigt tåg i vägen på rälsen och senare skulle det ersättas med buss. Men vi väntade en stund och det kom ingen buss, och dessutom hade bussturen tagit ca 1,5 timme så vi hade ändå nästan missat lektionerna. Så vi gick hem istället, superkallt men ändå skönt att ta en liten prommenad på morgonkvisten! :) 
Så nu ska jag plugga lite, gå ut och fota och kolla någon film så får vi se vad eftermiddagen/kvällen har att erbjuda. 
 
Ha en bra fredag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0