landsväg

hej på er! jag har ett ganska tråkigt liv för tillfället och har därför inte så mycket att blogga om, jag går i skolan, pluggar, tränar, kollar serier, övningskör. dansar och är med kompisar. inte så intressant, eller hur? 
men det blir bättre uppdatering nu fram över när det blir ljusare tider, mycket roligare att vara ute och fota då och därav bättre bilder till bloggen :) 
Idag dansade vi zumba på idrotten vilket var roligt men det är så olikt den dans jag i vanliga fall kör så det är annorlunda med roligt som sagt! sen har jag även kört på landsväg för första gången idag, lite halvläskigt men kul att inte bara köra på samma ställen hela tiden! 
vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0