jobb och skola

toaselfie//dagens frisyr på docka//julmys i skolan//skönhets-make jag gjorde för 2 veckor sen på Vanessa//
 
Nu är jag piggare och gladare som tur är men nu har jag inte så mycket tid över pga skola, läxor och jobb. Jag har nämnligen fått extrajobb på Virå, där min syster jobbar så det är jättekul! Dock är jag inte van vid såna arbetstider och all stress men jag kommer nog in i det. 
Jag ska iallafall praktisera imorgon och sen ska jag gå i skolan och jobba torsdag-söndag plus att jag har ett stort svenska prov på fredag som jag knappt hinner plugga till. Men nu är det bara några få veckor kvar av plugg, det ska bli såå skönt med jullov! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0