first day

jeans-bikbok  topp-Veromoda   bälte-ginatricot  väska-ullared
Då var första skoldagen över, vi började klockan 1 och slutade halv 3, det enda vi gjorde var att fika och gå igenom schemat. Jag gillar vårat nya schema förutom måndagar då vi bara har teoretiska ämnen och går ifrån 8.10-16.45 och på fredagar slutar vi 16.10 så det är långa dagar men så är det! :) 
Det var dock lite segt idag med tåget för vi fick åka tio i 11 hemifrån och sen var jag hemma halv 5 men i januari tar sebbe körkort så då blir der bil istället :) 
Nu lät jag lite negativ men det var roligt att träffa alla tjejerna idag och jag känner mig motiverad till skolan faktiskt så nu kör vi bara! 
 
nu ska jag sätta på en film och mysa lite. ha det bra! 

Kommentarer
Postat av: Mamma Mindy

Så snygg vit väska..kram

2014-08-19 @ 09:37:05
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Venice

Härligt att första dagen kändes bra ;)

2014-08-19 @ 19:02:31
URL: http://yetanotherstupidblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0