ansiktsbehandling

hej på er! 
igår var första dagen på den första riktiga skolveckan och det var en väldigt lång dag då vi börjar 8.10 på måndagar och slutar 16.45 så jag var inte hemma förrän halv sju men jag överlevde ;) Vi fick träffa två av våra nya lärare igår också och dem va riktigt bra båda två så det känns jättebra! 
 
Idag så har vi haft samhäll och ansiktsbehandling som var otroligt skönt, så nu är jag som en ny människa. Okej,kanske inte riktigt men ren och fräsch iallafall och nu ska jag dessutom ta ett varmt skönt bad så det blir perfekt. 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Å så härligt med ansiktsbehandling!

2014-08-26 @ 18:37:14
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0