mycket väntan idag

hoola! 
denna dag har varit lite onödig tycker jag, eller det har varit väldigt mycket väntan så det var lite jobbigt, vi var i norrköping en timme innan vi skulle vara på museét som vi skulle besöka och när vi väl va där så var vi klara på 35 minuter istället för 2 timmar som vi trodde att det skulle ta. Så vi som inte bor där fick vänta i skolan i två timmar innan engelskan skulle börja. 
 
Jag har iallafall pluggat lite nu, har redovisning imorgon (hatar nör man redovisar själv för jag kommer tappa bort mig och säga "eeeeeh" hela tiden, hehe ) och nösta vecka har vi två matteprov som är väldigt viktiga för mattekursen är bara den här terminen också så då sätts betygen. 
 
ikväll ska jag dansa gärnet, längar efter varje danslektion! såå kul ju, och trött blir man också så det måste vara ganska bra träning!? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0