bra helg

Jag har haft en jättebra helg med shopping, sol, firande av vänner och dans. 
Dock har jag åkt på en förkylning och eventuellt öroninflammation eller något liknande vilket inte är lika roligt och jag är jättetrött i kroppen, vi får se om vi ska kolla upp det imorgon för jag vill bli frisk :) 
 
Idag var det sista danslektionen med Sanne för terminen, om två veckor är det uppvisning och jag är supertaggad, det ska bli jätteroligt! Men efter dem två timmars dans idag så pratade vi om terminen bland annat och hur vi ska göra med lektionerna i sommar/höst och hon hade massor av roliga planer på G, sjukt kul! 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)

2014-04-27 @ 16:27:09
URL: http://www.elsamohras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0