nån bilaffär

min fredag har hittills varit super, vi hade svenska på morgonen, sen har vi på fredagar två och en halv timmes lunch/studietid så jag och sebbe gick till stan och sen kom han på att vi skulle till en bilaffär i närheten som tydligen är väldigt speciell så jag var snäll och följde med ;) hehe nej men det var liite coolt att se vissa bilar, men Sebbe jämförde mig med en fyrkantig hund från Minecraft efteråt för att jag tydligen stod still och helt plötsligt gick jag fort iväg och han var helt enkelt rädd att jag skulle stöta till bilarna som baara kostar runt 1 miljon, det gör väl inget? nej, skämt åsido. Men det var lite kul att han sa det efteråt för jag tyckte jag hade full kontroll där inne.. ;) 
sen åt vi på max (fredagslyx) och sen avslutade vi med en timmes matte. 
Men nu är jag hemma, har inga speciella planer, ska bara njuta av att det är fredag! kramisar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0