ansiktsmålning

hola! 
idag var det en lång dag men den har ändå varit ganska bra, jag var sjukt trött och seg i morse men det blev bättre så småning om, på svenskan skriver vi en självbiografi och sånt tycker jag är väldigt roligt så det var inga problem och jag blev så gott som klar men jag ska läsa igenom det nästa lektion så det blir bra! sen på hantverkslektionen tränade vi på att göra ansiktsmålningar på varandra, jag vet inte om jag har berättat det men nästa vecka ska vi vara på mirum galleria och måla på barn, det ska bli jätteroligt men det gäller bara att träna nu så att man känner sig säker så man inte står där sen och inte vet man ska göra. Det blir säker roligt och lärorikt, första jobbet i det här området ;) 
nu ska jag äta middag och sen är det ju svenska hollywoodfruar, haha bästa! kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0