under ytan

jag och min söta kusin Moa under vattnet. 
 
Hej på er, har haft en fullspäckad dag idag och därav den dåliga uppdateringen. Vid tio i morse mötte vi upp våra kusiner, faster och farmor på badhuset och var där till två-tiden, sen var jag jättetrött men jag tog mig ikväg till gymmet iallafall ocg körde nästan bara styrka. Sen fäljde jag med ut till stjärnholm för att titta när Matilda red, jag har inte sett henne rida på ett år eftersom jag alltid har haft något ivägen på tisdag eftermiddagar så jag lovade att fälja med nu när jag ändå är ledig för en gångs skull. Dem hoppade idag och det var jätteroligt att se hur duktig Matilda har blivit sen jag såg henne sist! :) Jag blir så sugen på att själv rida, saknar det supermycket men jag har absolut inte tid för det nu vilket är tråkigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0