känsloveckande inlägg

Jag läste det här inlägget igår på johannas blogg (hofh) , asså jag började sjlälv nästan gråta! Jag förstår inte hur folk kan beté sig.. Det handlade om att hennes bäst vänner hade gått ihop och skickat elaka sms till henne och helt plötsligt från ingenstans slutat svara när hon ringde m.m. Jag tycker det är så konstigt för hon verkar vara en sån himla snäll och bra kompis och det är hon säkert också men det tyckte väl inte hennes s.k bästa vänner
Jag vågar inte ens tänka tanken på hur det skulle vara om mina vänner fick för sig att göra så mot mig, helt ofattbart! 
Jag ska inte skriva deppinlägg här men jag blev bara så chockad av att läsa inlägget! 
Ta hand om varandra och visa kärlek till varandra istället ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0