fix med designen

idag är det en sån där seg söndag, då jag har planerat att få saker gjorda men istället sitter vid datorn hela morgonen. Jag har fixat med en ny design eftersom det blev lite knas och jag vill ha en personlig design med egna bilder så jag har gjort en på min testblogg så vi får se om jag flyttar över det till riktiga bloggen ikväll! :) 
 
ser ni förresten vilka fina lockar jag hade igår, jag hittade en gammal locktång som tydligen var jättebra! Här på bildern hade dem dock åkt ur lite men från början blev det guldlocks-lockar! 
nu ska jag ta tag i alla saker jag måste göra, peace out

Kommentarer
Postat av: Annika

vacker bild!

2013-10-13 @ 13:27:37
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0