efter gymnasiet

Jag tycker det är så himla roligt att planera framtiden för jag vill verkligen lyckas och uppfylla mina drömmar. 
Efter gymnasiet vill jag åka utomlands och jobba några månader med Jenny, Hawaii, någon annanstans i USA som LA eller New York eller Australien. Sen ska jag komma hem till Sverige, skulle vilja flytta till en lägenhet i Stockholm och kanske först jobba på Färg eller något liknande som makeupartist och sen antingen resa runt och bli en riktigt proffsig makeupartist/stylist eller skaffa eget företag och ha en egen salong där jag sminkar, fixar naglar, ögonbryn/fransar och frisyrer. Helst det förtnämnda, tänkt att få resa till NY och jobba! Sen vill jag ju såklart skaffa familj och leva ett lyckligt liv. 
Jag har drömmar och drömmar är till för att upplfyllas! 
Har ni några framtidsdrömmar, skulle vara roligt att få veta? :) 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så himla bra att du har drömmar om vad du vill göra/uppnå! Lycka till:)

2013-10-23 @ 18:32:50
URL: http://www.laviesaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0