praktikprat

Alla dessa bilder är lånade från Nagelbarens hemsida och facebooksida.  
 
Idag lackade jag mammas och Linnéas naglar på nagelbaren, det är inte så lätt som det låter att lacka någon annans naglar faktiskt. det var himla mycket att tänka på men det är bara roligt att lära sig mer och att Jenny, min handledare berättar vad jag gör för fel och ger mig råd för att bli bättre :) Imorgon ska en annan praktikant också vara där som går i tvåan i stockholm så då får vi träna på varamdra förmodligen och på fredag kommer Jenny dit och får naglarna lackade av mig. Kul! Min handledare sa tillochmed att jag bara kunde höra av mig om jag ville praktisera där fler gånger så det är jätteroligt att dem gillar mig för jag tycker det är väldigt roligt att få vara där. En vecka är alldeles för lite! 
 
Jag hoppas ni förstår varför jag inte uppdaterar så mycket nu men jag jobbar 10-18 och ska hinna med andra saker också, imorgon har jag dessutom dans efteråt så det är fullt upp plus att det tar på krafterna. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

snygga!!!

2013-11-13 @ 21:04:05
URL: http://amandacarlberg.com
Postat av: Rebecca

Riktigt snyggt! :) Måste vara spännande att få lära sig detta! :) Ha en underbar kväll! :)

2013-11-13 @ 21:05:40
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0