nagelolja

Under min praktik fick jag lära mig att det är väldigt viktigt med nagelolja, alla kunder fick höra "har du varit duktig med oljan?" eller "har du använt oljan två gånger om dagen?". 
Jag hade en nagelolja hemma sen innan från Depend så nu ska jag se till att använda den två gånger varje dag. 
 
+Nagelbanden behöver fukt nu när det börjar bli kallt ute eftersom man lätt blir torr.
+Om man har något material på naglarna (förlängning,akryl m.m) så håller det bättre med olja.
+Den nya nageln som växer ut blir starkare vilket leder till naglar som inte går av och blir längre på det sättet. 
+Nagellacket torkar snabbare om man tar på olja direkt efter. 
+Denna oljan från depend luktar apelsin :) 
 
Applicera oljan på nagelbanden och massera in. Använd två gånger om dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0