nyklippt

Imorse bestämde jag mig för att åka och klippa mig efter skolan så jag tog med mig Karro ner på stan och var nervös för att frisören ville klippa bort ganska mycket i topparna pga att det var så slitet (efter att inte ha klippt mig på ett halvår), men han tog det värsta och det var tydligen bara ca 2 cm så det va jätteskönt och sen klippte vi lite tapper i luggen och klippte även upp lite för att få lite mer volym och en frisyr som jag inte hade förut.
 
Idag har vi mest slappat i skolan, vi gjorde en labrapport och sen var det film och redovisning som stod på schemat, vi fick reda på lite betyg också och det känns super än så länge! 
Nu ska jag byta om till min jumpsuit och sen gå ut och klippa lite gräs för att sen gå in och duscha+ titta på TV resten av kvällen! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0