new in

detta var vad jag fick med mig hem idag från stan, båda från H&M. jag älskar att shoppa sommarplagg! 
jag vet att uppdateringen inte har varit den bästa nu under långhelgen men jag har haft fullt upp med att umgås med mina käraste vänner så det är därför, gårdagen var super och vi hade det jätemysigt, först åt vi en god middag, sen spelade vi lite spel och därefter gick vi ut och satte oss på altanen med filtar och smaskade på massa frukt med smält choklad ♥ Och lite senare sen satte vi på paranormal activity och slumrade vid 3 ungefär. 
Idag har jag varit på stan med karro och sen i hamnen med henne och albin för att spela minigolf och äta glass, en superbra dag idag också helt enkelt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0