fotodag

hej mina fina läsare! 
Jag har knappt varit hemma idag för efter skolan när klockan var halv två åkte jag hem och klippte en slänt på gården som jag hade kvar, sen cyklade jag till stallet och hjälpte karro med hästen lite för sen skulle hon hoppträna för en duktig tränare och jag fick agera fotograf. Det blev dock inte så många jättebra bilder för det dammade som tusan överallt och så var inte hästen så sammarbetsvillig och ville inte hoppa så mycket men några bilder blev det iallafall. 
Vid klockan sex cylade jag vidare till krikon för att titta på min systers match och även fota där också men jag kände att jag hellre ville se machen än att fota så det blev inte så många bilder då heller. De vann matchen och leder serien så det är ju kul! 
hoppas att ni har haft en bra fredag, kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0