cosytime

Idag har vi haft friluftsdag, så på förmiddagen var vi i skolan och tränade till kabarén imorgon, (nervös att det inte ska bli bra) men det är superroligt! När vi var kvara gick jag och några kompisar till mamma mia och käkade pizza för att sedan cykla till Ekensberg och orientera. Det var jobbigt och blött men vi hittade 14 av 16 så det var ju bra ändå! När vi var klara där var det bara att cykla hem och nu är jag lite frusen så jag fixade en latte, tände ett ljus och satte på spotify, cosy! Får se om jag ska klippa gräs sen, annars tar jag en lång dusch och kör med ansiktsmask, hårinpackning och så. Känner mig väldigt äcklig just nu, haha! 
Måste hinna med att plugga teknik också för hela arbetet ska in imorgon, annars blir det F i Teknik förmodar jag. See you! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0