bästa ni

hej hörrni! 
Jag vet att det inte blev någon uppdatering igår vilket var jättedåligt av mig och jag glömde bort att fixa något tidsinställt inlägg men så blev det iallafall. 
Vi började dagen med kabaré, jag var jättenervös innan men det var riktigt roligt och det verkar som att det är väldigt lika mellan våran klass och 9A, hoppas verkligen vi vinner, det tycker jag vi är värda efter alla andra platser vi har hamnat på under dessa tre år på oppeby. 
 
Efter skolan åkte jag med karro till stallet för att fixa lite, sen åkte vi vidare till Albin och umgicks med honom, Simon och David. Vi hade det superbra, vi sov dock inte speciellt mycket och vi var tvungna att gå upp 9 imorse (fast jag och karro vaknade 8 av hundarna så vi cyklade till ICA och köpte frukost).
Jag fick skynda mig hem för att åka till oxelösund för att fota orientering till deras hemsida och även SN (!!). Jag är inte jättenöjd med bilderna men det är coolt ändå att mina bilder ska publiceras i sörmlands nyheter. 
 
ojoj, långt inlägg! men hoppas ni mår bra! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0