vårväder

min mellis idag
goddagens! idag får man verkligen vårkänsla och i lä är det hela 10 plus, sjukt härligt! 
imorgon får jag sovmorgon till 10 för vi ska göra fysiklabben (NP), jag hoppas verkligen att min planering av labben blev godkänd för annars kan jag högst få E om jag har fattat det rätt och det vill jag ju inte för då kommer ja lätt sänka mig i fysik. men jag får hålla tummarna att det går bra och att jag får göra min egna planering. (om den inte var godkänd så får man en som redan är klar och får då högst E)
 
Nu vet ni det också, väldigt intressant. nej. men annars imorgon har vi endast slöjd, svenska och spanska efter labben. känns helt okej och vi slutar kvart i två också! 
ha en bra kväll, poz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0