trettondemars

yoo! dagen har varit bra och jag slutade tidigt, vilket var väldig skönt men jag måste dock plugga en del idag, tog en paus nu men ska dyka ner i både fysik och matteboken snart. mina två hatämnen, usch! men är det prov så är det. 
fick en liten panikattack i skolan idag också, min mobil försvann och vi frågade alla och tittade överallt där vi hade gått, tillslut hittar min lärare den i ett skåp precis innan vi tänkte ge upp hoppet, så det var alltså en i min klass som ville busa och gömma den, jättekul tyckte jag väl inte att det va, haha.. men jag hittade den iallafall och det var det viktigaste! ;) 
 
hoppas ni har haft en bra dag, poz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0