this year will be perfect

update, bytte ut bilder pga att det var något rött vid mina ögon på den andra bilden som såg väldig konstigt ut. 
 
idag är det lördag, solen lyser och jag är glad! härligt. 
runt ett tiden ska jag möta upp karro och gå en liten promenad och bara snacka lite, och sen har jag inga planer för resten av dagen så jag får hitta på något helt enkelt! ha en fin dag, ♥
 
jag måste bara berätta att 2013 kommer att bli så himla grymt, har massa planer och det börjar nästa vecka då jag ska till loftdalen och åka skidor med la familia, och sen på påsklovet ska jag förmodligen (inte bokat än) till Kreta med bästa karro och hennes familj, huur grymt?, jag slutar nian, sen fyller jag på midsommar som ska bli väldigt roligt och på sommarlovet ska jag förhoppningsvis åka utomlands med bästa Jenny, också helgrymt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0