skolan före bloggen

hej finisar!
förlåt för att uppdateringen har varit väldigt låg den här veckan och det beror mest på att jag prioriterar skolan framför bloggen och försöker hinna med att umgås med vänner emellanåt också och jag vill bara att ni ska veta att nästa vecka kommer vara kaos och proppad med läxor och prov så jag får sätta mig och göra några tidsinställda inlägg till er så bloggen inte står helt tom då!
 
men idag har jag inte pluggat så mycket, utan jag slutade skolan halv fyra och åkte till dansen då, kom hem vid sex och då åt jag och duschade.
nu ska jag göra mig något gott, kanske te och titta på tv resten av kvällen.
besos

Kommentarer
Postat av: J O Y ▲

Så fin bild!

Svar: tack så mycket! :)
emmy mattsson

2013-03-06 @ 18:55:56
URL: http://joysilver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0