it will be so nice

hej! min dag har endast bestått av nationellt prov i fysik och idrott, fysiken gick sådär speciellt på sista delen men jag hoppas att det gick hyfsat iallafall! 
dansade efter skolan också och nu är jag jättetrött, men samtidigt väldigt glad eftersom jag är långledig nu tills på måndag eftersom jag åker till fjällen imorgon och kommer hem på söndag eftermiddag. ska bli hur skönt som helst att bara komma bort från allt, åka skidor och ha det bra! har somsagt gjort några tidsinställda inlägg och datorn får följa med men problemet är att det knappt finns internett där men jag ska testa om det går, annars får ni vänta och istället få en bildbomb när jag kommer hem! 
ha det superbra, PUSS! ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0