gymnasiebesök

heey! har tagit mig igenom ännu en skoldag vilket betyder att det är en dag närmare påsklovet, skönt! efter skolan åkte jag nästan direkt till LBS för att träffa några lärare och några av dem som sökt dit, vi fick fota i studion och redigera lite. Så det var kul men det var bara elva eller tolv pers där så jag hoppas att det blir några fler i klassen?! lite tråkigt annars ju. men det blir la bra ändå!
 
nu ska jag snart äta mat oh sen ska jag kanske till gymmet om jag orkar. skulle behöva ta tag i engelskan också, aja jag får lösa mitt problem. haha
förresten så ör min biljett till Kreta bokad och klar och hotellet skulle bokas idag också, gryymmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0