glad idag

dagen har varit super, två lektioner var inställda och allt har flytit på! kom hem och gjorde i ordning en rejäl och god mellis, satt riktigt fint i magen och nyss hjälpte pappa mig att beställa mitt objektiv!
 
som jag har tjatat efter dessa objektiv och letat och letat efter det optimala, har även fått planera min budget de senaste månaderna, fast sen har det spruckit lite så då fick jag skjuta upp köpet lite, haha! men nu är det beställt och kommer om några dagar, ska bli himla kul att testa det, det ska även få följa med till fjällen nästa vecka och alla säger att det är jättefint dit vi ska (lofsdalen) så då blev jag ännu mer sugen på att ha ett nytt och fräscht objektiv med mig! får se om någon av mina vänner vill ställa upp som modell någon dag sen så jag får fota porträtt också :')
 
vi hörs, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0