all because of you

mötte upp Karro runt två, gick en runda som tog oss en timme ungefär. var riktigt mysigt och skönt att bara gå och prata om allt mellan himmel och jord, lite kvalitétstid! 
 
har hållit upp med godis och fikabröd i ungefär en månad nu och idag ska jag baka mina älskade chokladbollar, världens bästa uppfinning när det gäller bakverk! har längtat ihjäl mig och idag får jag baka dem! haha tjejen som älskar choklad typ.
juste, ska försöka fota mina objekiv och så idag om jag får igång min digitalkamera så att jag kan uppdatera det inlägget om min kamerautrustning! :')  update: har uppdaterat inlägget om kamerautrustningen nu, klicka HÄR eller i länken i menyn för att komma dit! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0