det blev ingen lång cykeltur

Jag är ledsen att jag bara har tid att uppdatera här på bloggen på kvällarna nu för tiden, jag ska bli bättre! 
Jag gick upp tidigt imorse för att hinna klippa gräset innan jag skulle iväg till Karro, vi skulle ha cyklat jättelångt så vi tog med packning och jag cyklade till råby och mötte upp Karro på vägen, sen när vi hade åkt en bit kom hon på att jag var tvungen att se gropen som finns där så vi åkte dit och blev kvar där hela dagen så det blev inte någon 5 mils cykeltur utan vi fikade och hade det roligt vid "Lennarts grop" som vi döpte om den till. ;) Det är en stor grusgrop som hela tiden fylls med bergsvatten från hål i berget, riktigt fint och coolt är det! 
Efter det åkte vi hem till karro och skrattade i flera timmar och hade det allmänt bra. 
Hoppas att ni har haft en bra söndag, kram på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh vart ligger det där stället? Skulle jätte gärna vilja åka dit!

Svar: Det är lite svårt att förklara, men det ligger i råby i skogen! kram
emmy mattsson

2013-06-25 @ 00:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0