mycket tårar

hej finisar!
nu har jag slutat nian och det var den värsta avslutningen någonsin, och som jag förmodade så grät jag floder. När en börjar gråta så börjar alla, men gud vad jag kommer sakna min underbara klass och alla lärare! Alla är så himla bra och jag skulle gärna gått ett år till med dessa människor men livet går vidare och jag hoppas mitt sommarlov kommer bli bäst och att jag kommer in  på gymnasiet som jag har sökt till i Norrköping. 
 
Resten av dagen ser ut så att jag ska vara hemma en stund och bara njuta av lovet och sen ska vi grilla ikväll och sen åker jag iväg och tältar med mina fina vänner. 
 
Jag fick en jättefin klocka av mamma och pappa som jag ville ha, 200 kr av farmor och en handduk som inte är på bilden. Jag är väldigt nöjd över mina betyg också (307,5p), sen fick jag medaljen för att jag har gjort oppebyklassikern :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0