midsommar

min midsommar/födelsedag blev väldigt lyckad och jag är jättenöjd med alla presenterna som jag fick, tack så jättemycket allihopa! vi började dagen hemma hos mormor och morfar där vi dekorerade tårtan, sen åkte vi till jogersö och dansade i en timme ungefär, efter det var vi hos mormor och morfar tills sju tiden och åt god mat, fiskade fiskdamm (tradition), åt massa jordgubbar och tårta och firade mig. Senare på kvällen åkte vi till jenny och deras husvagn, det var superkul och vi dansade och sjöng till bandet som var där. 
En jättelyckad jag blev det! presenterna får ni se på måndag för då får jag några fler presenter som kommer på posten :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: ericabjörkander

vilka fina bilder du tar :)

Svar: Tack så mycket! Detsamma :)
emmy mattsson

2013-07-01 @ 12:55:54
URL: http://bjoorkander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0