långhelg

nagellack och ögonskuggspensel-H&M | örhängen-guldfynd | topp-GinaTricot
Efter en bra dag i skolan cyklade jag till stan och träffade Jenny som jag inte sett på flera veckor så det var jättekul, vi shoppade och fikade på en uteservering i solen. Jag fick med mig det på bilden och även en skolavslutningsklänning som jag kanske ska ha om jag inte hittar någon annan i Norrköping. Men den var jättefin iallafall. 
Ikväll ska vi förhoppningsvis till Jogersö och fira Jennys pappa Leo som fyller idag, grattisgrattis! Det kommer bli supermysigt isåfall. 
 
Nu är det ju långhelg också, himla skönt och jag har en del planer som kommer bli jättebra om det nu blir som vi har tänkt! :) 

Kommentarer
Postat av: Linafoto

Svar: Typsnittet heter Kaushan Script :) Finns på Google Fonts.

Svar: okej, tack! :)
emmy mattsson

2013-06-06 @ 05:16:52
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0