där var de åren förbi

jag och karro förra året på skolavslutningen.
när jag gick i sjuan så trodde jag att det skulle bli jätteskönt att sluta nian och att det inte skulle vara jobbigt alls, min klass var otroligt jobbig och pratig då och vi var inte favorit hos en enda lärare så det var väl lite därför också som jag kände så. Men idag har jag haft ångest hela dagen, det sista jag vill är att skiljas från min klass och börja gymnasiet, i nian så har klassen blivit mycket tajtare fast vi har haft lite problem också mellan kompisar och så så tycker jag det och det känns bara så himla tråkigt att det är över nu för man vet att man inte kommer fortsätta umgås med vissa men jag hoppas verkligen att några kommer ha tid att ses lite i sommar iallafall. 
Imorgon är det skolavslutning och jag kommer förmodligen tjuta som ett litet barn när jag kramar om alla kompisar och lärare. Men på kvällen ska jag umgås med mina närmaste och få en grymt start på lovet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0