arbetsdag nummer ett

fin bild från utsparken, bästa Lenne är i England nu.. 
vaknade runt elva och blev tillsagd att steka amerikanska pannkakor så det blev min frukost idag, skadar absolut inte! :) Jag gick även ut och klippte det sista med gräsklipparen och nu ska jag göra iordning mig lite och packa för vid halv tre ska vi cykla till David och hjälpa till att måla på hans gård och så ska vi sova där också, kommer bli super för nu kommer vi hinna umgås mer när vi måste jobba och kommer dessutom ha tid till att dra och bada, fika i solen och bara umgås! super. 
jag ska försöka hinna med att göra ett tidinställt inlägg nu innan jag åker men annars får ni ha det superbra så hörs vi imorgon! kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0