tar vara på värmen

hej mina kära läsare! 
jag har verkligen haft fullt upp idag, jag som hade tänkt göra massa inlägg men har inte haft någon tid över för imorse åkte vi och badade och var borta tills fyra tiden då vi åkte hem och städade, duschade och lagade mat för grannarna kom över och grillade. Så jag har suttit ute och haft det supermysigt enda tills nu, åt god mat och tände solljus lampor nu när det blev lite mörkare. 
Imorgon är planerna så att vi ska till jogersö (igen) och bada med grannarna bland annat, och sen vid 3 ska vi gå till Jennys husvagn och glo på sverige matchen i deras förtält och grilla efteråt, och sen ska jag sova kvar där :) 
vi hörs när vi hörs, kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0