synundersökning

TJENARE!
Nu på förmiddagen hade vi bokat tid för synundersökning, jag var tvungen att göra det för att få övningsköra och jag trodde verkligen att jag skulle behöva glasögon när jag ska köra bil men min syn har blivit mycket bättre och jag var på gränsen men jag är inte tvungen att ha det iaf så jag får se hur jag känner, för jag har inte perfekt syn så det kanske kan vara skönt att ha glasögon bara när jag kör bil. 
Annars idag hade jag tänkt åka och köpa kamera men den jag vill ha finns bara att beställa på nätet så det får bli så istället. 
Det är tråkigt väder idag så det får bli en hemmadag men lite choklad och någon film. Peace out!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0