daysterdays look

hej på er!
jag hade fullt upp igår så det är därför det inte blev någon uppdatering, jag var nere på stan och hämtade ut en ny fjärrutlösare för min förra gick sönder så då fick jag en ny, himla bra service! sen hann jag med att klippa gräs, träna och göra iordning mig innan vi skulle till Tovastugan för att titta på storbilds tv och se på matchen, sen blev det bara kaos för något gick fel och det gick inte att se på matchen så vi skyndade oss hem till Jenny och dom för att se matchen, precis när vi skulle åka så fick Jesper en allergichock och fick åka till akuten. Så det blev lite halft kaos men vi hamnade tillsist i deras soffa framför matchen som förövrigt slutade på det värsta sättet och Sverige kom inte till final. 
 
Nu ska jag filma vad jag fick i min glossybox som jag fick hem idag, så förhoppningsvis kommer det upp en video senare! kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0