Q/A

fick den här kommentaren förut som jag tänkte svara på nu!
 
 Vad har du valt? :)

Jag har valt LBS (Ljud och bildskolan) med inrikting media som förstaval, Hotell och turism som andra, Samhäll-media på Tessin som tredje och Restaurang som fjärde. 
 
jag vet att det kanske var lite onödigt med fyra val men jag kände att jag lika gärna kunde ta det eftersom att jag tycker att alla dessa linjer verkar bra. 
jag känner dock inte en enda pers som ska gå LBS-media, men jag hoppas på att lära känna någon och jag är glad över att jag inte valde efter kompisarna för det är bara dumt eftersom det är man själv som ska välja det man  tycket är kul och något som man tror att man kommer ha nytta av i framtiden! :) 
 
och anledningen till att jag valde media var att jag älskar att fota och redigerera, sen vet jag faktiskt inte vad jag vill bli i framtiden så nu ska jag bara försöka ha kul i tre år och lära mig massa nya saker, och sen ska jag plugga vidare efter gymnasiet. 
 
nu blev inlägget väldigt långt men nu vet ni! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0