i want summer

igår: gick till alice vid två ungefär, var där och bara satt och pratade och så en stund innan johan kom. gjorde inget speciellt egentligen, umgicks bara. sen gick jag hem och åt och sen åkte vi och gymmade en timme, och när jag kom hem gick jag direkt till alice igen, och sen gick vi hem till johan på kvällen och tittade på skräckfilm. 
 
nu ska jag snart gå och möta Karro som ska hit, vet inte vad vi ska hitta på men det blir nog en bra sista dag på det här lovet, imorgon börjar skolan och jag är inte ett dugg taggad.. jaja, nu ska jag inte tänka på skolan! ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Super fin blogg!
Var gärna med i Veckans blogg på min blogg! :)

2013-01-07 @ 12:50:45
URL: http://sannasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0