årsresumé

JANUARI
fotade en hel del. åkte till hamnen och fotade landskap. umgicks mycket med alice.tog lite självporträtt. hade en liten photoshoot med jenny. var även sjuk väldigt mycket. 
 
FEBRUARI
En måndad med många händelser: 
fotade rosor. photoshoot med jenny. bytte design på bloggen. fotade landskapsbilder. hade bihålsinflammation. var i Romme med skolan. Var i Italien och kollade på Milan. tog många outfitbilder. åkte skridskor. tryckte upp kladdkaka och grädde i ansiktet med klara och alice.
 
MARS
ställde om klockan till sommartid. tog outfitbilder i solen. solade i gräset med jenny. åt smoothie. fotade med jenny. fann de första vårblommorna på tomten. tog hål i öronen. använde min jeansjacka flitigt. var ute med katterna i solen. fick med måns (min katt) tunga på en bild. var ute väldigt mycket.
 
APRIL
köpte nya skor med sulor. hade väldigt ont i knäna. trodde att mitt internett hade gott sönder men det var bara en knapp på datorn som stod på off.  fotat vitsippor. hade filmmys med jenny. köpte mig en klädhängare. ny design på bloggen igen. tappade min samsung telefon i toaletten. gick ganska bra i skolan, fick bra betyg på proven som vi hade. var på kattberget i oxelösund, ett av mina favoritställen. hängde på slakthuset innan dansen. fotade lite med jenny i solnedgången. vann lite pengar på lotter, eller 75kr tror jag. var på namnfest hos mina kusiner i Stockholm.
 
MAJ
tappade min mobil i asfalten så att skärmen sprack. köpte skolavslutningsskor. var på allsvensk match i norrköping. hade en bra dag med två vänner, badade, lagade mat och tittade på esc då Loreen vann! tältade och badade i solnedgången med några tjejkompisar. såg one direction i stockholm med alice (hittade helt själva i stockholm till centralen) photoshoot med jenny bland massa blommor. använde min keps flitigt och hade ofta fläta. gjorde för första gången äppelchips (torkade äpplen). tog självporträtt. blev klar med min tröja i slöjden. fotade på en orienteringstävling. lät min kusin ha min kamera, vilken lycka. massa fina körsbärsblommor.
 
JUNI
fick ett efterlängtat sommarlov. hade en jättebra midsommarafton i oxelösund. fyllde 15 år. fick fjärrutlösare och objektiv. hade photoshoot med jenny på ett majsfält. var på min mosters bröllop. tonade håret för första gången. Umgick väldigt mycket med Jenny. åt hallonpaj. fotade många sommarbilder/naturbilder. var allmänt glad.
 
JULI
var på Gothia med fotbollslaget, älskar göteborg! fick min älskade iphone 4s. var på grönan med alice. sov på jogersö i husvagn i världens åskväder (trodde att vi skulle dö) tog massa bilder med alice. badade och solade mycket i råby. grillade med familjen en hel del. var på påltorpshage med mina bästa kusiner. hängde med alice till malma marken och tittade på Ulrik Munther. fotade fina blommor. fick en fin tröja som mormor har stickat. fotade många sommar outfits. var vid ån och fotade med jenny, hittade en fin fjäril. var på träffen på sn:s sommarkryss, allsång.
 
AUGUSTI
Hade en grym dag i Linköping på rix fm festivalen. var på öland med familjen och tog en massa bilder. fotade i spöregnet. solade i min fina usa bikini. var i Trosa och myste. Gick på sommarkrysset och såg Olly murs. hade en liten photoshoot med syrran. fotade månen. pyntade mina hörlurar. var på typ en festival. gjorde mig redo iför hösten med vantar och halsduk. hittade en kundvagn som vi hade lite roligt med! började nian.
 
SEPTEMBER
tog skolfoto. tog en del fotopromenader med papi. var glad efter första danslektionen efter sommaren. tog många bilder som jag blev nöjd med. shoppade i stockholm. beställde en höstjacka. tonade håret brunt. fotade jenny när hon spleade match (blev dock inte så bra bilder)
 
OKTOBER
Köpte mig ett par snygga höstskor med klack. fick öroninflammation. hade en myskväll med alice med mycket skratt. träffade vännerna för att bowla och äta god mat. åt världens godaste vaniljlatte. började bli kallt ute. halsduk och mössan kom fram. tog porträttbilder bland alla löv. hade en myskväll med klara och alice med pizza. fotade fåglar och massa löv. hade en photoshoot med jenny. köpte en fin skjorta. tog porträttbilder. började bli väldigt kallt ute, frost på marken.
 
NOVEMBER
Var på matchen mellan sverige-england, världens bästa match. blev länkad på annicas blogg (sjukt kul). gjorde julkort. bakade pepparkakor. mina vänner fick tag på en biljett till mig till one directions konsert i maj!! klippte mig och blev inte alls nöjd. hittade en gammal kamera. hängde mycket på stan med alice. köpte fina örhängen. fotade vattenbilder en hel kväll. var på twilight med de bästa. blev bråk i skolan bland mina kompisar. min dator blev hackad så att jag kunde inte blogga på väldigt länge(kom inte in på bloggen)  vilket var sjuukt jobbigt, och väldigt synd eftersom att jag blev länkad på annicas blogg och statistiken ökade men det är ju inte så konstigt att de minskade sen igen eftersom att jag inte hade möjlighet att uppdatera..
 
DECEMBER
haft beslutsångest över gymnasievalet. kommit försent till dansen pga snökaos. dansuppvisning.umgåts med mina bästa vänner. fotat landskap. fått massa fina julklappar. beställt från nelly.com. tagit självporträtt i snön. photoshoot med alice. blivit sminkad på makeupstore+köpt produkter. firat jul både med vänner och släkt. haft en bra nyårsafton! 
 
2012 har mesta delen varit superbra men 2013 ska bli ännu bättre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0