nothing to do

gårdagen: började dagen med 200 minuters uppsats, gick väl hyfsat bra iallafall. sen en timmes matte. slutade halv 2, då åkte jag jag till stan med karro för hon skulle klippa sig, hon ville göra en liten förändring och det kan man verkligen säga att det blev, och fint blev det! sen mötte jag upp jenny och så satte vi oss och fikade en timme, köpte lite saker på Åhléns och köpte med oss chili namnam hem. förövrigt världens bästa mat! sen hade vi lite spa i två timmar! mys på hög nivå.
 
idag, vaknade tidigt och drack massa te för jag har blivit förkyld. har ingenting planerat idag så ska försöka ta tag i mitt rum som ser ut som ett kaos och bara gå runt i myskläder. vi hörs sen, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0