pretty little liars

igår kväll var en sån där jobbig kväll då det bara snurrar massa tankar i huvudet så det tog en stund innan jag tillslut somnade, himla jobbigt men så är det ibland! 
idag har jag i princip ingenting planerat vilket känns lite tråkigt men samtidigt skönt, om en stund ska jag dock ner på stan med min lilla far och göra några ärenden. det lär vara smockat med folk på stan så vi blir nog inte så långvariga, haha! 
juste, började kolla på Pretty little liars i förrgår, det värsta med serier är att när man väl börjat kolla så är man fast! men den är riktigt bra och spännande! 
 
ikväll ska jag äta hallon med kesella som min snälla syster köpte åt mig! love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0