pepparkaksbak

Igår fick jag jullov vilket är superskönt! Vi var i kyrkan en timme och lyssnade på fin sång av lärare och elever och prat av rektorn, efter det gick jag till stan med några från klassen och åt sallad på Paus. Det var supergott verkligen och jag var så mätt efteråt! 
Sen åkte jag hem och stylade min syster som skulle på fest och sen kom Jenny hit för vi skulle byta julklappar och ha lite mys. (jag fick en av julklapparna idag), jag fick ett jättefint blått glitterlack från Essie. en hårborste av svinborst och en body mist från Victoria Secret, pure seduction som luktar supergott! 
Jag är verkligen jättenöjd med sakerna, så taackk igen! :) 
 
Idag har jag varit på stan med karro för hon skulle fixa de sista julklapparna, jättekul att träffa henne igen! Sen har jag ägnat kvällen till att övningsköra och bakat pepparkakor med Matilda :) 

Kommentarer
Postat av: ida foto. ♛ ᴊᴜʟᴋᴀʟᴇɴᴅᴇʀ ❄

så fina de blev!

2013-12-21 @ 22:28:34
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0