merry christmas

hej och god jul på er!
 
Igår morse på självaste julafton gick vi upp klockan sju för att se sista avsnittet av julkalendern, tycker själv att den är väldigt bra och rolig! Sen gjorde vi oss fina för att först åka till kyrkan en stund och sedan vidare hem till mormor och morfar med släkten där vi skulle fira jul. 
Det var en mysig och bra jul med massa mat, julgodis och fina julklappar. Det bästa var nog när min lillasyster öppnade paketet hon fick av mig och fick tårar i ögonen för att hon blev så glad för det, så himla söt! (ett armband var det) 
 
Jag är såklart jättenöjd och glad över mina presenter, så tack så mycket allihopa!
hoppas ni har haft en jättebra jul, kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0